Saturday, 1 March 2008

Arretez moi!


I have been ebaying like a mad woman lately-I love cheap stuff, c'est par ici que ca se passe ma bonne dame pour vos articles a prix bradés. In the last few weeks I've bought a pair of heart-shaped sunglasses (okay I know I'm addicted!)...
an American Apparel dress (brand new, £15 instead of £24 in the shop). I love American Apparel bargains so I also got....


This swimsuit, £8, with tags attached. I would do a full-body shot, ( I mean I was almost a Suicide Girl you know) but my Rihanna body is not quite up to scratch yet. And finally...

shit loads of dvd's, mostly films I have already seen but wouldn't mind adding to my collection. I already own all the Eric Rohmer films on VHS but I thought it was time to upgrade.(r.i.p "les films de ma vie") I try to never pay more than £5 for dvd's (postage included),and you know what, it works almost every time.
Is it worth mentioning the "Persepolis", "Les Chansons d'Amour" and "Dans Paris" dvd's that await me at home in France because it would make postage cheaper?Didn't think so...

Demain, j'arrête.

8 comments:

La gamine said...

Oooooh j'adore les lunetttes en forme de coeur!!!!! ! Tu les a achetées ou?

Phantomas said...

Addict!

Mademoiselle K said...

-la gmaine: ebay usa,pas chères!
-phantomas: ca soigne l'addiction aux lunettes de soleil tu crois??

Audrey Hilton said...

Je viens te demander un truc très très bête mais bon..
Pourrais tu me faire partager tes bons plans à Londres please du style friperies etc. Paske bon.. je préfère toujours les bons plans testés que les trucs marqués dans les guides et t'es même pas sûre que ça vaut le coup d'oeil.

Merci d'avance enfin ça presse pas heiin =)

Anonymous said...

J'aime beaucoup le lolita style, mais impossible de me balader dans la rue avec!Le genre de truc que tu mets pour faire ta nymphette et aguicher ton Humbert Humbert ,mais genre qu'en privé hein !
Dis tu fais quelles études/taff à Londres?

Mademoiselle K said...

ouais c'est clair j'attends vraiment les beaux jours pour les mettre..a londres je pense qu'il y aura pas de problème mais alors paris je suis sure qu'on va me regarder de travers!
la je suis en train de finir un Master "Arts Management"..avant un retour sur Paris fin aout..marre de Londres!

Miss Woo said...

Ooh I adore the dress!

Tinky Minky said...

Quelle belle robe!! J'adore ton look, toujours originale! :-)
Biz!