Tuesday, 12 February 2008

Nostalgique













Boo. Sniff. I have to go back to London tonight, once again and it's blah. Paris was so much fun and I had Japanese food like 4 times in 5 days. Not sure what I'm going to do this weekend, but I'm not going to Slash or the Tent St party, it's shame cos there's some people i don't mind talking to, but there's also some I'd better avoid so I can actually love my life again.
Phantomas says
free your mind and your ass will follow, hell yeah, London is going to be what I make of it, so in the next few days I'd better ring the right people. It used to be fun!

4 comments:

Mademoiselle Robot said...

Oh c'est dommage que tu ne viennes pas a Slash! J'espere que tu auras un moment la semaine prochaine pour un the-ragots, xxx

Mademoiselle K said...

bon il se peut que je me laisse convaincre a la derniere minute :)
sinon yep pour la semaine prochaine ca marche!

Phantomas said...

Hé ho faut pas déconner quand même: et les soirées Boombox, et la Fabric, et The End et les quartiers de Brixton ou Brick Lane...? Take care. N'oublies pas le 14 mars... ;-)

Mademoiselle K said...

en fait je crois que le problème c'est que mes potes sont jamais motivés pour aller en boite,et moyennement branchés electro du coup ca craint.
boombox c'est fini j'ai même pas eu le temps d'y aller...fabric et the end moi je suis tjs partante,faut que je me trouve des acolytes!