Wednesday, 12 December 2007

Sportive



It's not a secret, I am quite a big American Apparel fan.So i put it to the test this morning and went to the gym with a vest,hoodie and hairband from there. I usually go in scruffy t-shirt and sweatpants but I must say I was quite surprised to see that the AA vest resisted to sweat test nicely and the hairband didn't move an inch,even after 45 minutes of intensive workout.
What's YOUR gym outfit? Most importantly,what's YOUR playlist? At the moment mine sounds like this:
Surkin "And you too" (DJ Slugo Mix)
Les Petits Pilous "Jolie Fille"
Para One "Dun-dun-dun" (MSTRKRFT remix)
Boys Noize "&Down"
Justice "Stress"
TTC "Du sang sur le dancefloor"
DJ Mehdi "Pony Rocking" feat Feadz

3 comments:

that girl said...

je crois qu'il faut arrêter le front dégagé amph avaait raison ;)

Mademoiselle K said...

haha ben ouais je sais bien mais pour la gym g pas le choix...fait trop chaud :)

Phantomas said...

Mouais, je sais pas, je fais pas de sport! Tiens-moi au jus pour le gig des petits pilous! Au fait, t'es dans ma blogroll...